marketing online

Czym są artykuły sponsorowane?

• Zakładki: 4

Kiedy mówimy o akcjach promocyjnych w Internecie, z całą pewnością nie można zapomnieć o artykułach sponsorowanych. Sprawdzają się one naprawdę dobrze, pomagając budować wizerunek marki, a także wpływając na pozycję zajmowaną przez stronę w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągnąć w sieci sukces, postaw na artykuł sponsorowany. Cena nie powinna być tym, co w pierwszej kolejności bierzesz pod uwagę, zlecając przygotowanie takiego artykułu. Największe znaczenie powinna mieć przede wszystkim jakość. Im lepszy artykuł sponsorowany, tym lepiej spełni swoją rolę.

Czym jest artykuł sponsorowany?

Zacznijmy od tego, czy w ogóle jest artykuł sponsorowany. To tekst poświęcony Twojej firmie, który znajduje się na innym portalu internetowym. Celem takiego artykułu jest dostarczenie informacji na temat Twojej firmy, oferowanego produktu bądź świadczonej usługi. Jego wykonanie zleca się po to, aby zbudować pozytywny wizerunek marki/produktu, a jednocześnie wzbudzić zainteresowanie klientów i skłonić ich do zakupów bądź skorzystania z usług. Trzeba jednak pamiętać, że ogromne znaczenie ma to, jak przygotowany został artykuł sponsorowany. Cena w jego przypadku odgrywa drugorzędną rolę. Przede wszystkim powinien on zawierać wartościowe treści. Świetnie sprawdzają się te o charakterze poradnikowym, które odwołują się do konkretnych problemów i trudności. Artykuł sponsorowany nigdy nie powinien być po prostu zbiorem suchych informacji.

Artykuł sponsorowany cena – ile trzeba zapłacić za ten rodzaj artykułu?

Jeśli wybierasz artykuł sponsorowany, cena nie powinna być dla Ciebie najważniejsza. Mimo to wiele osób pyta ile trzeba zapłacić za taką publikację. Przede wszystkim musisz pamiętać, że stawka uzależniona jest od:

  • tematu. Im bardziej skomplikowane zagadnienie poruszane jest w artykule, tym wyższy koszt jego wykonania;
  • długości. Im dłuższego artykułu oczekujesz, tym więcej będziesz musiał zapłacić. Cena za 1000 znaków ze spacjami może być jednak niższa.

Nie bez znaczenia jest również branża, której dotyczy poruszane zagadnienie, a także to, jak dużo czasy copywriter musi poświęcić na research.

106 wyświetleń
bookmark icon