różne

Co składa się na wizerunek firmy w Internecie i poza nim?

• Zakładki: 2

Firmy nawet bardzo silnie zakorzenione w Internecie i cyfrowych mediach ostatecznie posiadają jakieś usługi i zasoby, które wpływają na ich wizerunek również poza samym cyfrowym światem social mediów. Wiele jest jednak takich przedsiębiorstw, które posiadają bardzo duże możliwości organizacyjne i szerokie zaplecze pracownicze, ale w Internecie dopiero stawiają pierwsze kroki w marketingu sieciowym. W takim przypadku, gdy wizerunek firmy w Internecie jest w zasadzie w powijakach i dopiero kiełkują pierwsze pomysły na stworzenie strategii rozwoju marki przedsiębiorstwa online – warto skorzystać z pomocy doświadczonych doradców SEO i ekspertów od optymalizacji sprzedaży cyfrowej.

Marketing sieciowy od podstaw

Pierwszym i najważniejszym krokiem jest oczywiście wykonanie dogłębnego audytu SEO, który uwzględnia nie tylko sam wizerunek firmy w Internecie, ale zbiera bardzo szeroko dane statystyczne o ruchu na stronie przedsiębiorstwa i wszystkich wizytówkach firmowych, profilach społecznościowych czy blogach branżowych – jeżeli taka ekspozycja w ogóle wcześniej występowała. Poznanie ze szczegółami zarówno bazy demograficznej obecnych klientów jak i zarysowanie bazy klientów potencjalnych do zdobycia to podstawa, wraz z którą eksperci SEO przeprowadzają również analizę jakościową samego kodu strony www danej firmy. Jeżeli sklep zainstalowany na stronie lub karty produktów są zaprojektowane w sposób pomijający takie modele jak AIDA – konieczne jest poprawienie kodu lub stworzenie nowej strony www od podstaw.

Kolejne kroki w kierunku sukcesu online

Stworzenie strategii pozyskiwania nowych klientów i poprawienie strony www lub postawienie nowego sklepu online – to pierwsze niezbędne działania. Kolejne podnoszące wizerunek firmy w Internecie to m.in. dbanie o komunikację ze swoimi klientami – obecnymi i potencjalnymi, którzy dzisiaj bardzo często funkcjonują w mediach społecznościowych. Uruchomienie nowych kanałów komunikacji z otoczeniem biznesowym i rynkami oraz prowadzenie profili internetowych danej organizacji wyłącznie przez specjalistów – stwarza dalsze nieograniczone możliwości wzrostu.

109 wyświetleń
bookmark icon